Thursday, May 5, 2011

Its been a wonderful 3 years in Penang :)

Tibe2 sedey nak pindah...uwaaaaa!! Mula2 ok,now tibe2 lak emosi. 3 tahun tu beb! So..this is my very last email to FKM - UiTMPP  :

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


dan salam sejahtera

Alhamdulillah,sudah 3 tahun saya berkhidmat di FKM.Tepat pada 1/5/2011 tamatlah kontrak saya secara rasminya sebagai pensyarah di UiTMPP.  Di kesempatan saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua warga FKM UiTM Pulau Pinang khususnya kepada En Bakri , En Rozaiman , En Rasdi dan Ir Zulkifli di atas kerjasama dan tunjuk ajar yang telah diberikan.
 
Saya juga memohon jutaan maaf jika ada salah dan silap dan mohon dihalalkan segala ilmu,makan dan minum sepanjang saya berkhidmat di sini.  It's been a pleasure working with all of you!

Do keep in touch and see you again,insyaAllah.

Thanks again.

والسلام


Hurmm.. pasni p S.P,then tomorrow to Alor setar together with my parents in law,ade kenduri. Sunday to  KL. Hari isnin lah kot leh jumpe my Hubby@ Port Dickson.. rindu nye kat en suami saye,dah 2 minggu xjumpe.. :( .And I'll be staying there for around 3 months.. 



Last but not least :

Its been a wonderful 3 years
And now is the time to goodbye
Bye to My beautiful housemate
Bye to My Wonderful Friends
Bye Ofis ku
Bye FKM
Bye UiTM
Bye Idaman
Bye Nasi Ayam Mak Su
Bye Nasi kukus Ayam Berempah
Bye Bye Penang :(

Ok,bye ! I'll be missing u girls...muax! :(

1 comment:

  1. kut ye pun bz wat kambing golek.. updet le mek... huhuu

    ReplyDelete